REGULAMIN OGÓLNY ALPINA RESIDENCE

I. Postanowienia ogólne

Ten regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu apartamentów. Stanowi on wraz z załączonym regulaminem korzystania ze strefy SPA oraz regulaminem narciarni stanowi część umowy zawieranej pomiędzy:

Apartamenty Inwestycyjne sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Adama Branickiego 9/116, 02-972 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000850992, REGON: 386582649 NIP: 9512504576, kapitał zakładowy 5.000 zł (dalej jako Wynajmujący lub my

oraz 

osobą dokonującą rezerwacji (dalej jako Gość lub Ty). Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień regulaminu oraz załączonych regulaminów korzystania ze strefy SPA i narciarni. 

Umowa pomiędzy Gościem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line lub telefonicznie.

II. Dokonywanie rezerwacji

  1. Chcąc dokonać rezerwacji musisz wybrać termin pobytu oraz podać dodatkowe dane poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza na stronie internetowej Wynajmującego (https://alpinaresidence.pl), platformie umożliwiającej dokonywanie rezerwacji noclegów lub przekazanie tych danych telefonicznie. Zwróć szczególną uwagę na poprawność adresu e-mail – będzie konieczny do finalizacji rezerwacji na dalszym etapie. 

  2. W kolejnym kroku otrzymasz na swój adres e-mail potwierdzenie wstępnej rezerwacji apartamentu, które będzie określało:

    1. Twoją datę pobytu,

    2. kwotę, którą musisz zapłacić za najem apartamentu,

    3. informację dotyczącą zaliczki, którą powinieneś zapłacić, żeby rezerwacja stała się skuteczna,

    4. dane rachunku bankowego, na który powinieneś wpłacić pieniądze lub informację o innej metodzie płatności jeżeli ma zastosowanie,

    5. załącznik w postaci tego regulaminu lub link do niego.

  3. W zależności od sposobu dokonania rezerwacji będziesz musiał zapłacić zaliczkę albo całą kwotę wynagrodzenia za najem apartamentu. Wpłaty powinieneś dokonać w czasie dokonywania rezerwacji, nie później niż w terminie 24h od otrzymania potwierdzenia wstępnej rezerwacji. Brak wpłaty w tym terminie powoduje automatyczne anulowanie wstępnej rezerwacji i będziemy mieli prawo wynająć go innej osobie. O ile coś innego nie wynika z przepisów prawa lub warunków rezerwacji konkretnego apartamentu na stronie internetowej lub właściwej platformie, wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi, a dokonanej rezerwacji nie można odwołać lub zmienić.

  4. Po wpłacie zaliczki lub całej kwoty zadatku za rezerwację, otrzymasz e-mail potwierdzający wpłatę. Wiadomość ta stanowi to potwierdzenie rezerwacji.

  5. W przypadku, gdy kwota wpłaconej zaliczki nie pokrywa całego wynagrodzenia za najem apartamentu, Gość zobowiązany jest do opłaty pozostałej kwoty w terminie wskazanym w potwierdzeniu wstępnej rezerwacji. W razie braku dodatkowego terminu płatności w potwierdzeniu wstępnej rezerwacji Gość jest zobowiązany do zapłaty pozostałej kwoty najpóźniej na 7 dni przed dniem, w którym rozpoczyna się pobyt w apartamencie. Brak wpłaty w tym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji i będziemy mieli prawo wynająć apartament innej osobie. Jednocześnie w takiej sytuacji mamy prawo do zatrzymania wpłaconej zaliczki.

III Odwołanie i zmiana rezerwacji. Brak pojawienia się na miejscu.

  1. Po dokonaniu rezerwacji i opłaceniu, w zależności od sytuacji zaliczki lub całej ceny najmu apartamentu, nie ma możliwości bezkosztowego odwołania lub modyfikacji rezerwacji bez zgody Wynajmującego, chyba że co innego wyraźnie wynika z warunków rezerwacji konkretnego apartamentu na stronie internetowej lub właściwej platformie. 

  2. Jeżeli pomimo powyższej zasady Gość zdecyduje się odwołać rezerwację lub nie pojawi się na miejscu w dniu, w którym rozpoczyna się zarezerwowany pobyt, wpłacona kwota podlega zatrzymaniu przez Wynajmującego. W takiej sytuacji prawo Gościa do skorzystania z apartamentu wygasa, a Wynajmujący może oddać go do dyspozycji osób trzecich.  

  3. Wcześniejszy wyjazd lub późniejszy przyjazd gościa z przyczyn niezależnych od Wynajmującego lub brak pojawienia się w apartamencie nie uprawnia Gościa do otrzymania zwrotu kwoty za niewykorzystanego świadczenie.

  4. Zmiana warunków rezerwacji możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia z Wynajmującym. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie potwierdzenia pocztą elektroniczną.

  5. W związku z tym, że umowa dotyczy usługi wypoczynku świadczonej w ściśle określonym terminie wskazanym w umowie, prawo odstąpienia od takiej umowy, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, nie przysługuje. 

IV. Warunki umowy najmu

  1. Wynagrodzenie za najem apartamentu, obejmuje wszelkie opłaty za media, przedmioty jednorazowego użytku znajdujące się na wyposażeniu apartamentu (np. środki czystości, kosmetyki) oraz usługi ogólnodostępne dla Gości obiektu (parking, narciarnia).

  2. Doba w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

  3. Wcześniejsze udostępnienie apartamentu w dniu przyjazdu lub przedłużenie doby w dniu wyjazdu uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i wymaga uprzedniej zgody Wynajmującego. Odpowiednie wnioski o udzielenie takiej zgody możesz złożyć z wyprzedzeniem drogą telefoniczną lub mailową. Niezależnie od naszej dobrej woli, nie gwarantujemy możliwości wcześniejszego zameldowania w dniu przyjazdu lub przedłużenia doby w dniu wyjazdu.
     

  4. Gość po zameldowaniu otrzymuje kod umożliwiający otwarcie drzwi do apartamentu. W samym apartamencie znajduję się  zestaw dwóch kart, które umożliwia wejście do apartamentu w czasie pobytu. Zgubienie lub zniszczenie karty skutkuje naliczeniem opłaty mającej na celu pokrycie kosztów wymiany karty przez Wynajmującego. Wysokość opłaty jest wskazana w Załączniku nr 1. Kod umożliwiający otwarcie drzwi oraz karty pozostają aktywne od godziny, od której jest możliwe zameldowanie do godziny, o której goście powinni opuścić apartament zgodnie z Regulaminem.

  5. Gość ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić Wynajmującego na szkodę materialną lub narażać bezpieczeństwo innych Gości przebywających na terenie obiektu.

  6. Gość może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.

  7. Na terenie Bukowiny Tatrzańskiej obowiązuje opłata miejscowa w wysokości 1,30 PLN, za osobę za każdą noc pobytu, która została wliczona w cenę pobytu.

  8. W ramach rezerwacji Gościom przysługuje 1 bezpłatne miejsce parkingowe na terenie nieruchomości, na której położony jest obiekt. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, pozostawionego przed budynkiem lub na parkingu niestrzeżonym.

  9. W ramach rezerwacji Gościom przysługuje prawo do bezpłatnego korzystania z narciarni  znajdującej się na terenie obiektu. Jesteś zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia pozostawionego sprzętu i upewnienia się, że boks, w którym zostawiasz swoje rzeczy jest zamknięty. W tym zakresie obowiązuje regulamin narciarni, który jest załącznikiem do tego Regulaminu.

  10. Posesja, klatki schodowe oraz części wspólne obiektu są monitorowane w celu zapewnienia bezpieczestwa. Administratorem danych jest Wynajmujący, a każda osoba może zapoznać się z klauzulą informacyjną znajdującą się przy wejściu do obiektu.

V. Obowiązki Gości

  1. Maksymalna liczba osób mogących mieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej na stronie internetowej, platformie lub potwierdzeniu wstępnej rezerwacji. W apartamencie nie może mieszkać więcej osób niż przewiduje. Gość zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego  o zmianie liczby osób przebywających w wynajętym apartamencie. 

  1. Gość zobowiązany jest do zameldowania się w obiekcie poprzez uzupełnienie swoich danych w formularzu zameldowania oraz złożenie podpisu. Link do formularza zameldowania otrzymujesz mailem – upewnij się, że masz do niego dostęp. Podczas pobytu możesz być poproszony o okazanie, dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający potwierdzenie dokonanego zameldowania albo w przypadku braku zameldowania się w obiekcie poprzez podanie danych, o których mowa powyżej, Wynajmujący ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i zażądać opuszczenia obiektu.


  1. Gość jest zobowiązany zgłosić Wynajmującemu wszystkie zastane braki i szkody w wyposażeniu do 2h od wejścia do apartamentu pod numerem 537 509 319 lub  ewentualnie na e-mail biuro@alpinaresidence.pl, podając numer rezerwacji oraz nazwisko. Lista kontrolna wyposażenia znajduje się w szafce kuchennej.

  2. Gość zobowiązuje się do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa. Na terenie obiektu, obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 06:00. Zabrania się organizacji uciążliwych spotkań towarzyskich lub imprez okolicznościowych. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej będzie skutkowało koniecznością natychmiastowego opuszczenia obiektu przez osoby naruszające powyższy zakaz, bez zwrotu wpłaconej kwoty.

  3. Gość jest zobowiązany do dbania o apartament i jego zwrot w stanie niepogorszonym z uwzględnieniem normalnego stopnia zużycia.

  4. Gość oraz jego goście odpowiadają za wszelkie szkody wyrządzone w wynajętym apartamencie, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie obiektu i posesji. Jesteś zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego o wszelkich szkodach oraz odpowiadasz finansowo za ich naprawę.

  5. Prosimy o zachowanie porządku. Sprzęt sportowy, wózki, sanki należy przechowywać w narciarni. Obowiązuje zakaz wnoszenia sprzętu sportowego (np. sanek, nart etc.) do apartamentu.

  6. Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe jesteś zobowiązany do:

  1. przestrzegania całkowitego zakazu palenia tytoniu (dotyczy również papierosów elektronicznych) w obiekcie. Za złamanie zakazu zostaniesz obciążony kwotą wskazaną w Załączniku nr 1, która ma na celu pokrycie dodatkowych kosztów poniesionych przez Wynajmującego w związku z nieuzasadnionym przyjazdem jednostki straży pożarnej, ozonowaniem obiektu lub apartamentu, a także neutralizacją zapachów,

  2. nie używania otwartego ognia

  3. nie używania w apartamentach lub w innych pomieszczeniach obiektu grzałek, żelazek lub innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia apartamentu.

9. Opuszczając apartament jesteś zobowiązany upewnić się, że okna i drzwi są zamknięte.

  1. Gość odpowiada za własne bezpieczeństwo i bezpieczeństwo osób, które mu towarzyszą, w szczególności dzieci i osób małoletnich. Gość jest zobowiązany do zapewnienia, że on i osoby, które z nim przebywają będą poruszały się jedynie po terenie obiektu lub wyznaczonych częściach posesji. Zakazane jest wchodzenie na tereny, na których jest prowadzona budowa, prace wykończeniowe lub remontowe. Gość jest odpowiedzialny za zapewnienie żeby osoby mu towarzyszące, w tym w szczególności dzieci, pozostawały pod właściwym nadzorem przez cały okres pobytu.

  2. Zakazane jest wprowadzanie na teren posesji, do obiektu lub apartamentu jakichkolwiek zwierząt. Złamanie tego zakazu wiąże się z zapłatą odszkodowania. Kwota zryczałtowanego odszkodowania została wskazana w Załączniku nr 1, które ma na celu pokrycie kosztów Wynajmującego dotyczących dodatkowego sprzątania, dezynfekcji, usuwania zapachów oraz naprawę ewentualnych uszkodzeń w meblach lub innych elementach obiektu.

  3. W całym budynku obowiązuje całkowity zakaz poruszania się w butach narciarskich, poza wyznaczonym do tego pomieszczeniem (narciarnią). Złamanie zakazu skutkuje naliczeniem kary mającej na celu pokrycie kosztów naprawy uszkodzeń m.in. w podłodze obiektu. Kwota zryczałtowanego odszkodowania jest wskazana w Załączniku nr 1.

  4. Gość zobowiązuje się do zajmowania wyznaczonego miejsca na parkingu zewnętrznym. Numer miejsca parkingowego jest podany w komunikacji poprzedzającej przyjazd.

  5. Gość jest zobowiązany do naprawy wszelkich szkód wyrządzonych przez siebie i osoby, za które odpowiada oraz do pokrycia dodatkowych kosztów ponoszonych przez Wynajmującego w związku z naruszeniem Regulaminu lub umowy przez Gościa lub osoby, za które odpowiada, w tym również wszystkich zaproszonych przez siebie gości. Lista opłat dodatkowych, do których zapłaty Gość jest zobowiązany tytułem zryczałtowanego odszkodowania lub pokrycie kosztów znajduje się w Załączniku nr 1. W przypadku, gdy szkoda przekracza wartość zryczałtowanego odszkodowania, Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa kwot przekraczających zryczałtowane odszkodowanie. 

  6. Gość jest zobowiązany do zapewnienie, że Regulamin (zwany również Regulaminem Ogólnym), a także regulaminu narciarni oraz regulaminu korzystania ze strefy SPA są przestrzegane przez Gościa oraz wszelkie osoby, które wraz nim są zakwaterowane w obiekcie lub korzystają z obiektu. Gości jest zobowiązany poinformować wszystkie osoby, które korzystają wraz z nim z obiektu lub są z nim zakwaterowane o treści tych regulaminów.


VI. Przeniesienie praw i obowiązków Gościa na inną osobę

Gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie Rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.

VII. Wystąpienie sił wyższych

  1. Strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku zdarzenia siły wyższej.

  2. Do celów umowy, „siła wyższa” oznacza każde zdarzenie obiektywnie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na możliwość udostępnienia apartamentu gościom w sposób bezpieczny i/lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury umożliwiające bezpieczny pobyt w apartamencie. W sytuacji gdy, zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi jakiejkolwiek ze stron należyte wykonanie umowy. Strona ubiegająca się o uchylenie odpowiedzialności, zgodnie pkt. 1 powyżej, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie druga stronę o zaistnieniu zdarzenia siły wyższej uzasadniającego takie uchylenie.

VIII. Prawo właściwe

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.

IX. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

  1. Informujemy, że administratorem danych osobowych gości jest APARTAMENTY INWESTYCYJNE Sp. z o.o. („Administrator”) – w sprawach związanych w sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się pisemnie na adres siedziby Administratora lub mailowo: biuro@alpinaresidence.pl

  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celach:

a. umożliwienia gościom pobytu w obiekcie w związku z zawieraną umową – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO),

b. związanych z realizacją obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym podatkowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

c. związanych z ewentualnym dochodzeniem praw lub obroną przed roszczeniami, które mogą wyniknąć z umowy, w celach związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie obiektu oraz w celach promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością Administratora (w zakresie dozwolonym przez prawo, w tym w oparciu o wyrażoną zgodę) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

  1. Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym, w tym biuru rachunkowemu, kancelarii prawnej, agencji ochroniarskiej, firmom wspierającym Administratora w organizacji imprez, dostawcy usług IT lub organom publicznym, jeśli taki obowiązek wynika z przepisów prawa.

  2. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas realizacji umowy, a po jej wygaśnięciu lub rozwiązaniu – przez czas niezbędny do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (w tym w zakresie przechowywania dokumentacji księgowej) lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń – w zależności od tego, który z terminów upłynie później. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach promocyjnych i marketingowych, dane będą przetwarzane do pozytywnego rozpatrzenia takiego sprzeciwu.

  3. Gościom przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – jeśli uznają, że ich dane osobowe nie są przetwarzane zgodnie z RODO.

  4. Podanie danych niezbędnych do dokonania rezerwacji i zawarcia umowy jest warunkiem koniecznym – bez nich Administrator nie jest w stanie umożliwić pobytu w obiekcie. Zgoda na przetwarzanie danych w celach promocyjnych i marketingowych (jeśli wymagana prawem) jest całkowicie dobrowolna i może zostać w każdej chwili wycofana.

X. Reklamacja

  1. Wszelkie reklamacje odnośnie jakości usług świadczonych przez Wynajmującego, w tym usług świadczonych drogą elektroniczną, mogą być składane mailem na adres biuro@alpinaresidence.pl.

  2. Reklamacja powinna zawierać wskazanie umowy lub rezerwacji, której dotyczy, adres email oraz opis problemu i żądanie dotyczące oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy skierowane do Wynajmującego.

  3. Wynajmujący rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania i informuje o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą mailową.

  4. Wynajmujący zastrzega prawo żądania od reklamującego udzielenia dodatkowych informacji lub wyjaśnień w sytuacji, gdy wymaga tego rozpoznanie reklamacji.

 

XI. Umowa zawierana droga elektroniczną

  1. Wynajmujący świadczy następujące usługi drogą elektroniczną:     

    1. usługę umożliwiającą zapoznanie się z informacjami dotyczącymi oferty najmu partamentów i innymi informacjami dostępnymi na Stronie WWW,

    2. usługę umożliwiającą zawieranie warunkowych umów i rezerwacji terminowych usług wypoczynku polegających na przeprowadzeniu najmie apartamentów.

  2. Warunkiem skorzystania z usług świadczonych przez Wynajmującego drogą elektroniczną jest posiadanie urządzenia pozwalających na dostęp do Internetu, poczty elektronicznej oraz przeglądarki internetowej. Skorzystanie z usług wymaga aktywnego połączenia z Internetem.

  3. Gość lub usługobiorca są zobowiązani do dostarczania jedynie treści zgodnych z prawem oraz podawania prawdziwych informacji.


Apartamenty Inwestycyjne Sp.z o.o.

Załącznik nr 1

Lista opłat dodatkowych, do zapłaty których jest zobowiązany Gość w przypadku naruszenia Regulaminu


Zdarzenie

Zryczałtowana kwota do zapłaty przez Gościa oraz termin płatności

Poruszania się w butach narciarskich, poza wyznaczonym do tego pomieszczeniem (narciarnią).

500 PLN 

Płatność z tego tytułu dokonywana będzie przez Gości w trybie natychmiastowym po zaistnieniu w/w sytuacji.

Wnoszenie sanek, nart etc. do pokoju., klatki schodowe, 

500 PLN 

Płatność z tego tytułu dokonywana będzie przez Gości w trybie natychmiastowym po zaistnieniu w/w sytuacji.

Zgubienie lub zniszczenie karty umożliwiającej wejście do apartamentu.

100 PLN 

Płatność z tego tytułu dokonywana będzie przez Gości w trybie natychmiastowym po zaistnieniu w/w sytuacji.

Złamanie zakazu palenia.  

1500 PLN

Płatność z tego tytułu dokonywana będzie przez Gości w trybie natychmiastowym po zaistnieniu w/w sytuacji.

Wprowadzenie jakichkolwiek zwierząt na teren posesji, obiektu lub apartamentu.

1000 PLN


Płatność z tego tytułu dokonywana będzie przez Gości w trybie natychmiastowym po zaistnieniu w/w sytuacji.


Załącznik nr 2

Regulamin korzystania ze strefy SPA

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STREFY SPA (“Regulamin SPA”)

Regulamin SPA dotyczy wszystkich osób korzystających ze strefy SPA znajdującej się w obiekcie udostępnianym przez Alpina Residence sp. z o.o.

  1. Wanny jacuzzi są integralną częścią obiektu.

  2. Przy korzystaniu z nich obowiązują przepisy Regulaminu Ogólnego oraz dodatkowo niniejszego Regulaminu SPA. 

  3. Każda osoba korzystająca z jacuzzi ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem SPA. 

  4. Godziny otwarcia strefy SPA 12:00 – 22:00.

  5. Strefa  SPA składa się z 1 wanny i 1 sauny przeznaczonych dla maksymalnie 5 osób każda. 

  6. Głębokość jacuzzi wynosi ok. 85 cm.

  7. Korzystanie z strefy sauny dozwolone jest jedynie dla osób powyżej 14 roku życia.

  8. Użytkownicy zobowiązani są do umycia ciała pod prysznicem przed wejściem do sauny lub jacuzzi.

  9. Osoby z dysfunkcjami układu krążenia, układu oddechowego, neurologicznymi gastrycznymi powinny korzystać ze  strefy SPA ze szczególną ostrożnością i po konsultacji lekarskiej.

  10. Za skutki zdrowotne korzystana z jacuzzi  i sauny dla siebie i osób, za które ponosi odpowiedzialność korzystający odpowiada osobiście i na własne ryzyko.

  11. Ze strefy SPA mogą korzystać jedynie osoby zdrowe. Wstępu do sauny w szczególności zabrania się osobom:

    1. z intensywnymi chorobami skóry,

    2. infekcjami septycznymi,

    3. z infekcją wirusową (np. grypą),

    4. ostrymi stanami zapalnymi organów wewnętrznych,

    5. ostrą lub niewyleczoną gruźlicą,

    6. stanem zapalnym serca,

    7. ostrymi stanami zwałowymi,

    8. objawami dekompresji,

    9. chorobami przejawiającymi się nagłymi atakami, np. epilepsją,

    10. po przebytym udarze, 

    11. z zapaleniem żył,

    12. ciężkimi wegetatywnymi zaburzeniami centralnego układu nerwowego,

    13. z poważnymi zaburzeniami układu krążenia,

    14. zapalnymi (chociażby podleczonymi) chorobami skóry oraz egzemami.

  12. Dłuższy pobyt w jacuzzi w połączeniu z pobytem w saunie może wywołać przegrzanie organizmu. Symptomy to: drgawki, nagły spadek ciśnienia krwi, zawroty głowy, zasłabnięcie.

  13. Przed wejściem do wanny jacuzzi należy bezwzględnie zdjąć obuwie.

  14. Zaleca się kąpiel w wannie max 30 minut.

  15. Dzieci do lat 13 mogą korzystać z jacuzzi wyłącznie pod ciągłą opieką i nadzorem rodziców lub pełnoletnich opiekunów.

  16. Należy zachować szczególną ostrożność w miejscach występowania mokrych nawierzchni. Gości obowiązuje zakaz biegania na terenie całego kompleksu.

  17. Obsługą strefy SPA i znajdujących się w nich urządzeń mogą zajmować się jedynie pracownicy obiektu. 

  18. Pod żadnym pozorem nie wolno kłaść żadnych przedmiotów (np. ręczników, płaszczy prześcieradeł kąpielowych) w saunie w pobliżu pieca ani na nim, gdyż grozi to pożarem.

  19. Nie wolno dotykać elementów instalacji doprowadzającej ciepło, ponieważ grozi to oparzeniem.

  20. Osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy Regulaminu Ogólnego lub Regulaminu SPA saun będą usuwane z obiektu bez zwrotu poniesionych kosztów.

  21. Za zniszczenia majątku strefy SPA spowodowane zawinionym działaniem lub zaniechaniem Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową.

  22. Należy zgłaszać obsłudze obiektu, wszelkie nieprawidłowości i usterki mające wpływ na bezpieczeństwo Gości i eksploatację pomieszczeń strefy SPA.

  23. Z leżaków i miejsc siedzących można korzystać jedynie po uprzednim przykryciu ich np. ręcznikiem, płaszczem czy prześcieradłem kąpielowym.

  24. Zabrania się powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu, bezpieczeństwu innych osób korzystających z jacuzzi i sauny a w szczególności:

    1. wchodzenia i wychodzenia z jacuzzi w inny sposób niż poprzez wyznaczone wejścia/wyjścia z zachowaniem szczególnej ostrożności,

    2. wskakiwania do jacuzzi,

    3. zanurzania głowy lub twarzy,

    4. użytkowania jacuzzi, gdy nie ma w nich wody,

    5. wpychania osób do wnętrza jacuzzi,

    6. zabrania się korzystania z jacuzzi i sauny będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających,

    7. korzystania ze strefy SPA i jednocześnie spożywania artykułów spożywczych, 

    8. wnoszenia do jacuzzi lub sauny jakichkolwiek niebezpiecznych przedmiotów (np. ostrych narzędzi, szkła itp.),

    9. wnoszenia do wanny jacuzzi substancji chemicznych np.: mydeł, szamponów, olejków, soli kąpielowych,

    10. wylewania wody z jacuzzi,

    11. siadania na obrzeżu niecki jacuzzi, naruszania konstrukcji wyposażenia jacuzzi,

    12. nieobyczajnego zachowania, bądź zachowania uznawanego za nieprzyzwoite lub obraźliwe.

  25. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia strefy SPA wynikających z przyczyn technicznych lub innych zdarzeń okolicznościowych.

  26. Skargi i wnioski związane z korzystaniem ze strefy SPA należy zgłaszać drogą pisemną na adres e-mail: biuro@alpinaresidence.pl

  27. Korzystanie ze strefy SPA oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 

  28. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie, z zachowaniem odpowiedniego terminu i sposobu na powiadomienia gości.

Uprzejmie dziękujemy za przestrzeganie Regulaminu.

Apartamenty Inwestycyjne Sp.z o.o.



Załącznik nr 3

Regulamin narciarni

  1. Narciarnia jest dostępna dla wszystkich gości  obiektu Alpina Residence. Każdy apartament posiada dedykowany, zamykany na kłódkę wieszak na narty.

  2. Goście są odpowiedzialni za: (i) zabezpieczenie swojego sprzętu narciarskiego w dedykowanym wieszaku, (ii) upewnienie się każdorazowo przed opuszczeniem narciarni, że kłódka lub zamek są prawidłowo zamknięte, (iii) zapewnienie bezpiecznego przechowywania instrumentu umożliwiającego otwarcie kłódki lub zamka, (iv) poinformowania Alpina Residence o utracie, zgubieniu lub kradzieży instrumenty umożliwiającego otwarcie kłódki lub zamka (jeżeli taki instrumentu był używany). Alpina Residence nie ponosi odpowiedzialności za utratę, kradzież lub uszkodzenie sprzętu narciarskiego, który nie został prawidłowo zabezpieczony lub gdy instrument umożliwiający otwarcie zabezpieczenia został utracony lub udostępniony innym osobom przez osoby korzystające z narciarni, w tym Gościa.

  3. Suszarka do butów narciarskich jest dostępna dla wszystkich gości i nie jest przypisana do konkretnego apartamentu. Goście są odpowiedzialni za monitorowanie swojego sprzętu podczas korzystania z suszarki. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za utratę, kradzież lub uszkodzenie butów narciarskich podczas korzystania z suszarki.

  4. Goście są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu Ogólnego oraz niniejszego regulaminu narciarni podczas korzystania z narciarni. Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować utratą dostępu do narciarni.


  1. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie, z zachowaniem odpowiedniego terminu i sposobu na powiadomienia gości.

  2. Korzystanie z narciarni oznacza akceptację powyższego regulaminu.



Apartamenty Inwestycyjne Sp.z o.o.